Treningsmotivasjonen er tilbake!

  • 15.06.2016 kl. 01:24

Jeg er storfornøyd med programmet jeg lagde meg for noen uker siden, og jeg har endelig kommet skikkelig inn i di gode treningsrutinene jeg hadde før jeg mistet motivasjonen. Så nå er det bare å holde på denne motivasjonen og ellers "gønne" på fram mot høsten. Det er faktisk bare 16-17 uker igjen nå og herremin hvor jeg gleder meg til å stå på den scenen igjen. Høye hæler, glitterbikini og brunfarge. Kan det bli bedre?

Her har jeg forresten begynnt å få litt cut i lårene, og herfra blir det jo bare bedre!



Uansett, videre til dagens trening! På programmet i dag sto det skuldre og bryst! Vanligvis kjører man bryst i begynnelsen av økten siden det er en av de "store" muskelgruppene, men siden jeg fokuserer på å få skuldrene mine større starter jeg der.

Her i boka mi dokumenteres alt, og for dere som ikke klarer å lese min udugelige gutteskrift så står det:

Skuldre & Bryst:

  • - Skulderpress med nøytralt grep 4 x 10-12
  • - Landminepress 3 x 10-12
  • - Sidehev med FST-7 repetisjoner.
  • - Fronthev med vektskive 3 x 10-12
  • - Floorpress 4 x 8-10
  • - Skråbenk med manualer 3 x 10-12
  • - Pushups 3 x Max

Her kjører jeg sidehev med FST-7 repetisjoner. Det er enkelt og greit vanlige sidehev bare at jeg kjører 7 sett med 12 repetisjoner på hvert sett. Mellom alle settene har jeg da 30 sekunder pause. Man får SINNSYKT med pump av denne, så den er virkelig bra å ha med om man vil kjenne at skuldrene nermest brenner opp!

(Så må jeg bare få unnskylde mitt flotte konsentrasjonstryne før settet)




Til slutt kjørte jeg pushups til jeg ikke klarte mer ganger ganger tre (det er det 3 x max betyr nemmlig). Det viktig at man holder kroppen rett og går så langt ned som man kan for å få best mulig effekt av øvelsen. Når jeg ikke klarer flere normale pushups bruker jeg å gå over til å ta jentepushups til jeg ikke klarer mer der heller. Dette er for å få enda bedre effekt av øvelsen og en eventuell pump i brystet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Så, til slutt tok jeg litt sol. Ingenting er jo bedre enn å være svett og fæl for så å legge seg i solariumet for å bli enda mer svett. For ikke snakke om brun. Jeg skal jobbe så og si hver dag hele sommeren så jeg tror ikke det blir særlig med sol på meg, så for å få noen som helst brunfarge blir man da nødt til å ty til solarium. Det er vell lov? Kan ikke være den eneste "hvite" personen igjen når ferien er over. Det bare går ikke....



#fitness #trening #nike #fitnesskost #bodyfitness #muskler #workout #skuldertrening #brysttrening #solarium #sommer #sidehev #pushups

8 Kommentarer

stine

15.06.2016 kl. 02:43
hei.kan du drikke pepsimax nå tiden før konkurannse,eller hvordan er det med det?

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:07
stina: Kan drikke pepsi når jeg vill! Er bare uken(e) før konkurranse at man må være litt forsiktig med det. Kunstig søtning kan nemmlig være med på å samle unødvendig vann!

Cathrine

15.06.2016 kl. 03:46
Du er så flink! Ønsker meg den samme motivasjonen... og kroppen :D

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:09
Cathrine: Tuuusentakk Cathrine! Ingenting kommer gratis. Jeg har jobbet med motivasjonen og kroppen. Så det er bare å stå på så får du nok det du ønsker etterhvert! :D

lisarorvik

15.06.2016 kl. 08:40
Så herlig å få den tilbake :)

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:10
lisarorvik: Det var det virkelig!

15.06.2016 kl. 13:37
Flotte flinke Caroline 😊Tar du sol på senteret? I såfall Hvordan er de solene?

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:10
Anonym: Tusentakk du! Og Karoline med K takk! Solene på senteret er heeelt greie ;))

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til å skrive om alt som opptar meg. Først og fremst fitness, men også andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Søk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits