Treningsmotivasjonen er tilbake!

  • 15.06.2016 kl. 01:24

Jeg er storfornyd med programmet jeg lagde meg for noen uker siden, og jeg har endelig kommet skikkelig inn i di gode treningsrutinene jeg hadde fr jeg mistet motivasjonen. S n er det bare holde p denne motivasjonen og ellers "gnne" p fram mot hsten. Det er faktisk bare 16-17 uker igjen n og herremin hvor jeg gleder meg til st p den scenen igjen. Hye hler, glitterbikini og brunfarge. Kan det bli bedre?

Her har jeg forresten begynnt f litt cut i lrene, og herfra blir det jo bare bedre!



Uansett, videre til dagens trening! P programmet i dag sto det skuldre og bryst! Vanligvis kjrer man bryst i begynnelsen av kten siden det er en av de "store" muskelgruppene, men siden jeg fokuserer p f skuldrene mine strre starter jeg der.

Her i boka mi dokumenteres alt, og for dere som ikke klarer lese min udugelige gutteskrift s str det:

Skuldre & Bryst:

  • - Skulderpress med nytralt grep 4 x 10-12
  • - Landminepress 3 x 10-12
  • - Sidehev med FST-7 repetisjoner.
  • - Fronthev med vektskive 3 x 10-12
  • - Floorpress 4 x 8-10
  • - Skrbenk med manualer 3 x 10-12
  • - Pushups 3 x Max

Her kjrer jeg sidehev med FST-7 repetisjoner. Det er enkelt og greit vanlige sidehev bare at jeg kjrer 7 sett med 12 repetisjoner p hvert sett. Mellom alle settene har jeg da 30 sekunder pause. Man fr SINNSYKT med pump av denne, s den er virkelig bra ha med om man vil kjenne at skuldrene nermest brenner opp!

(S m jeg bare f unnskylde mitt flotte konsentrasjonstryne fr settet)




Til slutt kjrte jeg pushups til jeg ikke klarte mer ganger ganger tre (det er det 3 x max betyr nemmlig). Det viktig at man holder kroppen rett og gr s langt ned som man kan for f best mulig effekt av velsen. Nr jeg ikke klarer flere normale pushups bruker jeg g over til ta jentepushups til jeg ikke klarer mer der heller. Dette er for f enda bedre effekt av velsen og en eventuell pump i brystet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

S, til slutt tok jeg litt sol. Ingenting er jo bedre enn vre svett og fl for s legge seg i solariumet for bli enda mer svett. For ikke snakke om brun. Jeg skal jobbe s og si hver dag hele sommeren s jeg tror ikke det blir srlig med sol p meg, s for f noen som helst brunfarge blir man da ndt til ty til solarium. Det er vell lov? Kan ikke vre den eneste "hvite" personen igjen nr ferien er over. Det bare gr ikke....



#fitness #trening #nike #fitnesskost #bodyfitness #muskler #workout #skuldertrening #brysttrening #solarium #sommer #sidehev #pushups

8 Kommentarer

stine

15.06.2016 kl. 02:43
hei.kan du drikke pepsimax n tiden fr konkurannse,eller hvordan er det med det?

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:07
stina: Kan drikke pepsi nr jeg vill! Er bare uken(e) fr konkurranse at man m vre litt forsiktig med det. Kunstig stning kan nemmlig vre med p samle undvendig vann!

Cathrine

15.06.2016 kl. 03:46
Du er s flink! nsker meg den samme motivasjonen... og kroppen :D

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:09
Cathrine: Tuuusentakk Cathrine! Ingenting kommer gratis. Jeg har jobbet med motivasjonen og kroppen. S det er bare st p s fr du nok det du nsker etterhvert! :D

lisarorvik

15.06.2016 kl. 08:40
S herlig f den tilbake :)

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:10
lisarorvik: Det var det virkelig!

15.06.2016 kl. 13:37
Flotte flinke Caroline 😊Tar du sol p senteret? I sfall Hvordan er de solene?

Karoline Pettersen

15.06.2016 kl. 23:10
Anonym: Tusentakk du! Og Karoline med K takk! Solene p senteret er heeelt greie ;))

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til skrive om alt som opptar meg. Frst og fremst fitness, men ogs andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits