Workout med lillebror

  • 28.06.2016 kl. 02:00

(Innlegg inneholder sponsede lenker)

Lillebror har nettopp kommet hjem p sommerferie og jeg fikk han med meg p vr frste treningskt sammen! Jeg fikk ogs endelig slengt ut ett lite blogginnlegg! Har hatt s sinnsykt mye gjre jobbmessig og jeg har ftt litt lite svn i det siste. Har kommet rett hjem fra jobb, powernappet (type laang powernap p tre-fire timer) for s dratt p trening, rett hjem, legge seg prve sovne fort, men endt med ligge der og ikke ftt sove. HELT p tryne, men det har bare blitt slik, og bloggen har jo selvflgelig blitt nedprioritert.. Jeg som hadde kommet meg inn i en slik fin rutine igjen. Det er ikke annet enn komme inn i det igjen fortsette.

Menja, fikk med lillebror p en aldri s liten armkt. Den letteste dagen i uka sa jeg. Sikkert bare derfor han orket vre med. Han er en liten slappfisk til tider, men jeg ble ihvertfall superhappy for at han orket vre med. Skal prve f han med oftere, s kanskje det blir noe av han ogs, neidaa.

Denne rosa ste toppen fra "I Can I Will" her kan du f kjpt HER!

Ansiktsuttrykket nr han ser strrelsen p bicepsen min.

Dagens trening var som jeg sa armer og det jeg ikke sa mage.

Programmet mitt i dag s slik ut:

Biceps, Triceps & Mage:

  • - Bicepscurl med manualer 4 x 10-12
  • - Hammercurl 3 x 8-10
  • - Bicepscurl med stang 3 x 10-12
  • - Dips 5 x 3-5 (med 30 sec pause mellom settene)
  • - Triceps extentions 3 x 10-12
  • - Dips med beina p en benk 4 x 10-12
  • - Supersett med:
  • - Beinhev 3 x 30
  • - Side til side med vektskive 3 x 50
  • - Situps med vekt 3 x 15

Her tar jeg bicepscurl med stang. Tar lettere vekter og prver f skikkelig pump i bicepsen p akkurat denne velsen. Her er det viktig "lse" albuen slik at du ikke jukser nr du tar velsen. Er det vanskelig la vr jukse nr du tar denne kan du stille deg mot en vegg for s holde albuene inntil veggen. (Dagens lille tips)

Dips med beina p benk er en velse jeg aldri har tatt i programmet mitt fr. Jeg har sett p den som en "pusevelse" som bare de som aldri har trent fr bruker begynne med. S da jeg satt opp programmet tenkte jeg at, hvorfor ikke. Tar denne p slutten av kten siden det er en "pusevelse" som egentlig er ganske lett. Men nr du er sliten i triceps skal du se den ikke blir s lett lenger. Her kjrer jeg den med ekstravekter i fanget for gjre den litt tyngere. Her skal du senke deg sakte ned slik at armene er i 90 fr du presser deg opp igjen.



S her, skjeggapa som kjrer litt triceps extentions. Perfekt utfrelse etter litt tilsnakk fra eksperten ;)

Sist men ikke minst vil jeg bare si at om det er noe du lurer p om trening, fitness, kosthold osv. s er det bare slenge inn en kommentar i kommentarfeltet! Jeg svarer p alt, og ingen sprsml er for dumme! Ha en fin dag videre fininger, vi sees♥


 

#Fitness #Bodyfitness #Armdag #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler

2 Kommentarer

28.06.2016 kl. 15:59
Hei! :) Ser flere fitnessutvere skriver at de kutter ut kunstig stning i dagene fr konkurranse fordi det binder veske i kroppen, deribaldt pepsi max. Gjelder dette ogs sukrin og fun light produkter, eller er det naturlig stning? Takk for svar! :D

Karoline Pettersen

29.06.2016 kl. 00:17
Anonym: Heii! Dette gjelder for all kunstig stning, sukrin, fun light produkter og tror ogs dette gjelder steviastning. Kuttet det ut en uke fr, og jeg har aldri hatt s mye cravings som da!

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til skrive om alt som opptar meg. Frst og fremst fitness, men ogs andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits