Formsjekk. Hvordan har jeg klart g ned 10 kg?

  • 03.07.2016 kl. 20:23

Jeg synes formen SER bedre og bedre ut til tross for at jeg ikke gr ned noe spessielt p ml og vekt. Er veldig fornyd med hvordan jeg ser ut og med vekten min akkurat n s det er her jeg ser for meg at denne skalte "of season" formen br vre. Ikke for tung, ikke for tynn men akkurat passelig og slik at musklene synes litt under "fettet"!.



Dette har egentlig vrt en lang reise. Fra da jeg begynnte p diett fram mot vrens konkurranser til n. Jeg veide faktisk 10kg mer enn det jeg gjr n (i fett)! Jeg syns det er helt sykt tenke p at jeg spiste p meg 15kg p bare 1 mnd etter konkurranse, men med tanke p alt jeg spiste er ikke det s rart. Jeg klarte ikke kontrollere meg med hva jeg spiste og gikk var konstant sulten  24/7 selv om jeg nettopp hadde spist. Neste gang vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjre og ikke. Da blir det reversed dietting ALL THE WAY! For litt over 70kg skal jeg aldri veie igjen.

S hvordan har jeg gjort dette da? Det er faktisk ren og skjr viljestyrke vil jeg pst. Ting tar tid, og en er ndt til ha litt viljestyrke og ikke gi etter hvor HVER gang man fr lyst p noe. Du m selvflgelig ha en god plan ogs. Selv om jeg har gtt p diett store deler av tiden har jeg fortsatt spist MYE mat (kanskje mer enn flere av vennene mine) og til tross for dette har jeg gtt ned. Det handler om spise mye mat og RETT mat. S en slipper sulte seg som mange kanskje tror man m gjre.

Her er formen som den var for 10kg siden. Jeg ble kalt stappet plse og litt snn diverse.



Her er formbilder fra i dag. Det har skjedd en god del ting siden bilde oven for ja!



Gleder meg utrolig mye til konkurranse n og har det i tankene hver dag. Sprang intervaller p mllen her om dagen og da nr jeg hadde lyst til gi meg s jeg for meg meg i den nye bikinien min (dere har kanskje ikke sett den enda?) og med gullet i handa. Fikk frysninger ned gjennom ryggen og fullfrte intervallene.

Nr det er snakk om intervaller s skal jeg faktisk p trening n og ha arm og magedag samt intervaller! Hadefint dere! ♥

 

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer

 

5 Kommentarer

stine

03.07.2016 kl. 21:18
hei.:)trener du etter noe program fra Coach tiden fr konkurannse,eller kjrer du treningene som du selv vil?ss lurer jeg litt p hvor mange sett hvor mange velser per muskelgruppe du trener ilpet av ei uke?lykke til mot hstens konkurannse.:)

Karoline Pettersen

05.07.2016 kl. 20:57
Hei Stine! For yeblikket trener jeg ett program som jeg selv har laget, men fr ogs program fra Coach innimellom. Jeg vet helt rlig ikke hvor mange velser jeg kjrer per muskelgruppe i lpet av en uke. Dette varierer litt mtp hvilken muskler jeg velger fokusere p. Tusentakk, gleder meg masse til hsten, blir gy! :D

03.07.2016 kl. 23:08
Dven! Inspirasjon

Karoline Pettersen

05.07.2016 kl. 20:57
Anonym: Tusentakk!

31.07.2016 kl. 22:07
hvorfor er skulderpartier s stort ? Trent eller fdt snn?

Og det ser ut som du har veldig bred rygg :s

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til skrive om alt som opptar meg. Frst og fremst fitness, men ogs andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits