Formsjekk. Hvordan har jeg klart å gå ned 10 kg?

  • 03.07.2016 kl. 20:23

Jeg synes formen SER bedre og bedre ut til tross for at jeg ikke går ned noe spessielt på mål og vekt. Er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut og med vekten min akkurat nå så det er her jeg ser for meg at denne såkalte "of season" formen bør være. Ikke for tung, ikke for tynn men akkurat passelig og slik at musklene synes litt under "fettet"!.



Dette har egentlig vært en lang reise. Fra da jeg begynnte på diett fram mot vårens konkurranser til nå. Jeg veide faktisk 10kg mer enn det jeg gjør nå (i fett)! Jeg syns det er helt sykt å tenke på at jeg spiste på meg 15kg på bare 1 mnd etter konkurranse, men med tanke på alt jeg spiste er ikke det så rart. Jeg klarte ikke kontrollere meg med hva jeg spiste og gikk å var konstant sulten  24/7 selv om jeg nettopp hadde spist. Neste gang vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre og ikke. Da blir det reversed dietting ALL THE WAY! For litt over 70kg skal jeg aldri veie igjen.

Så hvordan har jeg gjort dette da? Det er faktisk ren og skjær viljestyrke vil jeg påstå. Ting tar tid, og en er nødt til å ha litt viljestyrke og ikke gi etter hvor HVER gang man får lyst på noe. Du må selvfølgelig ha en god plan også. Selv om jeg har gått på diett store deler av tiden har jeg fortsatt spist MYE mat (kanskje mer enn flere av vennene mine) og til tross for dette har jeg gått ned. Det handler om å spise mye mat og RETT mat. Så en slipper å sulte seg som mange kanskje tror man må gjøre.

Her er formen som den var for 10kg siden. Jeg ble kalt stappet pølse og litt sånn diverse.



Her er formbilder fra i dag. Det har skjedd en god del ting siden bilde oven for ja!



Gleder meg utrolig mye til konkurranse nå og har det i tankene hver dag. Sprang intervaller på møllen her om dagen og da når jeg hadde lyst til å gi meg så jeg for meg meg i den nye bikinien min (dere har kanskje ikke sett den enda?) og med gullet i handa. Fikk frysninger ned gjennom ryggen og fullførte intervallene.

Når det er snakk om intervaller så skal jeg faktisk på trening nå og ha arm og magedag samt intervaller! Hadefint dere! ♥

 

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer

 

5 Kommentarer

stine

03.07.2016 kl. 21:18
hei.:)trener du etter noe program fra Coach tiden før konkurannse,eller kjører du treningene som du selv vil?åsså lurer jeg litt på hvor mange sett å hvor mange øvelser per muskelgruppe du trener iløpet av ei uke?lykke til mot høstens konkurannse.:)

Karoline Pettersen

05.07.2016 kl. 20:57
Hei Stine! For øyeblikket trener jeg ett program som jeg selv har laget, men får også program fra Coach innimellom. Jeg vet helt ærlig ikke hvor mange øvelser jeg kjører per muskelgruppe i løpet av en uke. Dette varierer litt mtp hvilken muskler jeg velger å fokusere på. Tusentakk, gleder meg masse til høsten, blir gøy! :D

03.07.2016 kl. 23:08
Dæven! Inspirasjon

Karoline Pettersen

05.07.2016 kl. 20:57
Anonym: Tusentakk!

31.07.2016 kl. 22:07
hvorfor er skulderpartier så stort ? Trent eller født sånn?

Og det ser ut som du har veldig bred rygg :s

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til å skrive om alt som opptar meg. Først og fremst fitness, men også andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Søk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits