Favorittvelser fra grdagens beinkt!

  • 05.07.2016 kl. 20:54

Da var dag en av det nye treningsprogrammet mitt gjennomfrt, og jeg elsket det! Trodde ikke jeg hadde savnet sumomarken s mye, tydeligvis. Siden det er en stund siden sist jeg lftet  jeg rellativt lette lft i dag. Jeg vet ikke om jeg egentlig trenger ha en "oppstartsfase" men jeg tenker at det kan vre bra for kroppen siden det er en stund siden jeg har kjrt tungt. Er sinnsykt redd for  skade ryggen eller noe, s derfor tar jeg det alltid litt med ro frste kten nr jeg har nytt program.

Bein, Legger og Mage:

  • - Sumomark 5 x 3-5
  • - Etbeins Rumenske Marklft i Smith 3 x 8-10
  • - Kickback i kabel 3 x 10-12
  • - Thev i Smith/Beinpress 3 x 10-12
  • - Hengende beinhev 4 x 8-10
  • - Incline Situps m/vekt 3 x 10-12

Sumomark:



Under vanlig marklft str du med beina i ca skulderbredde, mens under sumomark str du med beina bredt og med trne pekende litt utover, men fortsatt uten st i spagat. Denne velsen tar mer p rumpen enn vanlig mark, samtidig som jeg fler at ryggen ikke er like utsatt i denne varianten for marklft (fler ogs jeg klarer lfte mer p sumo enn ved den vanlige).

 

Et beins rumenske marklft i (jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne maskinen? Smithmaskin?)



Frst og fremst m jeg bare beklage trtt-trynet og dobbelhaken som sniker seg fram p disse. Dette er en ny velse jeg har begynt kjre, og den er faktisk veldig god! Kjennes godt i stumpen og p bakside lr s denne velsen skal jeg definitivt begynne kjre flere ganger. Nr du kjrer denne er det viktig ha rett rygg og en liten knekk i kneet nr du byer deg ned.

 

Kickback i kabel:





En gammel favoritt er kickback i kabel! Har en million velser som jeg ikke har kjrt p evigheter fordi jeg rett og slett har glemt de av. I hvert fall, denne er en soleklar favoritt. Som navnet tilsier skal en "sparke" bak.  Dette gjr du i en rolig bevegelse fr du skviser rumpa skikkelig p toppen. Fantastisk bra velse for rumpen, om du fr kontakt. Jeg bruker kjre denne fra benk men en kan ogs gjre den stende.

 

Hper dette var interessant lese, og sleng gjerne inn en kommentar om du lurer p noe. Hadebra fininger ♥

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer
 

3 Kommentarer

26.07.2016 kl. 19:54
Nu e du savna her!

julie

31.07.2016 kl. 00:16
Hei:)

vil frst sei att du e en stor inspirasjon:D

No he eg da trent i ca eit r fleire ganger i veka og prvd spist sunnare osv.. MEN eg fle ikkje eg har sett noko resultat... Og fler meg s stygg og overvektig heiletida.. Begynn snart gi opp, men veit samtidig eg aldri kjem t gi opp p f en kropp eg kan vr fornyd med.. S om du har noko tips, uansett ka s plis hjelp meg! er heilt desperat og er redd eg kan utvikle spiseforstyrrelse, for eg er s desperat.

Karoline Pettersen

01.08.2016 kl. 12:08
julie: Heihei! Kan du sende meg en mail p kkarolinep@gmail.com ?

Skriv en ny kommentar

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til skrive om alt som opptar meg. Frst og fremst fitness, men ogs andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits