Kjre anonyme taper..

  • 01.08.2016 kl. 00:53

.. har du virkelig ikke noe bedre komme med?

I dag tikket disse kommentarene inn fra en eller annen anonym. Dette er helt klart et forsk p rakke ned p meg. Han/hun har jo selvflgelig ikke klart det, men jeg kjenner jo selvflgelig at jeg blir litt provosert likevell.



For det frste klarer jeg faktisk ikke skjnne at enkelte har slik trang til skrive slikt til andre. Klr det s jvlig i fingrene at du ikke klarer holde fingrene unna tastaturet? Har du s drlig selvkontroll at du ikke klarer la vre? Jeg klandrer deg ikke, det kldde noe jvlig i fingrene da jeg skrev dette, og jeg klarte jo helt klart ikke la vr. MEN, dette handler om nettroll som dere s fint heter. Lugubre personer som gjemmer seg bak "anonym skiltet" og skriver all den dritten de klarer, bare for rakke ned p en annen person. Slike har jeg ingenting til overs for. Folk som vil andre vondt.
 

 

Dette er jo helt klart ikke det vrste som har blitt skrevet til meg. Han ene p instagram tok kaken med si at jeg bare skulle g drepe meg selv og at han skulle drepe familien min. Eller den gang da jeg fikk hre at jeg s ut som en stappet plse (siden jeg la p meg litt etter sist diett). S den konkurransen vant du uansett ikke. Har du ftt s drlig oppdragelse hjemme at du aldri har hrt "Har du ikke noe pent si, da kan du like gjerne la vre si noe"? S kommer du jo selvflgelig med den orginale kommentaren (som alle skriver til jenter som har litt mer muskler en gjennomsnittet) at en ser ut som en mann/har byggningen til en mann osvosv.
 

Alts, for det frste kunne du i det minste ha tatt en liten titt p hva bloggen min hovedsaklig handler om. TRENING. Jeg trener for bli STOR og BULKETE. Det er akkurat det jeg VIL. Jeg har planer om stille i "Norgesmesterskapet i Bodybuilding & Fitness 2016" i grenen BODYFITNESS. Her handler det om ha X-FASONG/X-SHAPE. Jeg har trent rva av meg for se slik ut, spist enorme mengder mat for klare bygge en slik kropp.

Men for all del, jeg ble jo litt sjarmert da du nevnte at jeg hadde stort skulderparti og bred rygg, samt en smal midje. Det er jo en slik kroppsfasong jeg synes er fantastisk fin! Skal liksom ryggen/skuldrene (whatever) g i ett med midjen liksom? Skal en se ut som en vandrende tmmerstokk? Er det det du mener? (NO OFFENCE til dere som har en slik kropp) Men jeg trodde ett av dagens skjnnhetsideal var ha smal midje, eller tar jeg feil n?

Uansett, jeg har en siste ting si til deg mister/miss anonym og det er: "Voks opp, lr deg skikkelig folkeskikk og aksepter andre slik som de er, selv om de ikke lever opp til DINE forventninger."



#Nettroll #Haterswillhate

10 uker igjen! Formsjekk og oppsummering!

  • 31.07.2016 kl. 18:28

Tiden flyr. Den flyr bokstavelig talt avgrde. Jeg fler ikke dagene har gtt fortere og fortere. For bare litt siden var det 6 mneder igjen til konkurranse. N er det pluttselig blitt 10 UKER?! Klarer nesten ikke fatte begripe dette... Da jeg var liten var et halvt r en liten evighet, mens n er den borte i lpet av den tiden jeg fr rukket pustet inn og ut.

Ellers har jeg ndd en liten mileple i dietten min, jeg endelig klart havne under 60kg! Da jeg sto p badet veide meg i morrest og vekten viste 59,7, da m jeg vre rlig med dere si at jeg jublet litt. Er enda en bit igjen men det var godt endelig f se 50'tallet p vekten. Energimessig har jeg det fantastisk, jeg har mye energi enda og spiser ganske greit med mat, samtidig som jeg fortsatt kjrer rolig cardio 3x30 min i uken pluss 2 gerilia intervallkter. Cravingsmessing har jeg det ogs greit, er en gang i blandt jeg fr SINNSYKT lyst p baconcheese burger med frityrstekte chips men jeg klarer helt fint holde meg unna, er jo trossalt bare 10 uker igjen.

Her er ukens formbilder, syns det endelig begynner likne p noe n! Mer markerte magemuskler, "rivninger" i skuldrene, cutsene p lrene begynner vises, flere blodrer (vises ikke her men kan love dere at jeg merker det p trening) og at jeg begynner skimte skikkelige konturer p ryggen + innersving i midjen. Sikkert mer, men dette er det jeg kom p n.

Ukens mlinger:

Vekt: 59,7kg
Midje: 60cm
Mage: 69cm
Rumpe: 91,5cm
Lr: 53cm
Arm: 27cm

Siden sist mling har jeg gtt ned 0,9kg og 3 cm jevnt over. Ganske fornyd med slike ml og hper jeg klarer ha like stor fremgang hver uke. Hadde vrt noe, men jeg tviiler. Jeg skal i hvertfall holde meg til planen.



#Formsjekk #Fitness #Treningsblogg #Trening #Bodyfitness #Muskler #Kalibergym #Kaliber #Deffing #Sceneform #10weeksout #nm2016 #Figurefitness #Treningforjenter #Gym

Favorittvelser fra grdagens beinkt!

  • 05.07.2016 kl. 20:54

Da var dag en av det nye treningsprogrammet mitt gjennomfrt, og jeg elsket det! Trodde ikke jeg hadde savnet sumomarken s mye, tydeligvis. Siden det er en stund siden sist jeg lftet  jeg rellativt lette lft i dag. Jeg vet ikke om jeg egentlig trenger ha en "oppstartsfase" men jeg tenker at det kan vre bra for kroppen siden det er en stund siden jeg har kjrt tungt. Er sinnsykt redd for  skade ryggen eller noe, s derfor tar jeg det alltid litt med ro frste kten nr jeg har nytt program.

Bein, Legger og Mage:

  • - Sumomark 5 x 3-5
  • - Etbeins Rumenske Marklft i Smith 3 x 8-10
  • - Kickback i kabel 3 x 10-12
  • - Thev i Smith/Beinpress 3 x 10-12
  • - Hengende beinhev 4 x 8-10
  • - Incline Situps m/vekt 3 x 10-12

Sumomark:



Under vanlig marklft str du med beina i ca skulderbredde, mens under sumomark str du med beina bredt og med trne pekende litt utover, men fortsatt uten st i spagat. Denne velsen tar mer p rumpen enn vanlig mark, samtidig som jeg fler at ryggen ikke er like utsatt i denne varianten for marklft (fler ogs jeg klarer lfte mer p sumo enn ved den vanlige).

 

Et beins rumenske marklft i (jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne maskinen? Smithmaskin?)



Frst og fremst m jeg bare beklage trtt-trynet og dobbelhaken som sniker seg fram p disse. Dette er en ny velse jeg har begynt kjre, og den er faktisk veldig god! Kjennes godt i stumpen og p bakside lr s denne velsen skal jeg definitivt begynne kjre flere ganger. Nr du kjrer denne er det viktig ha rett rygg og en liten knekk i kneet nr du byer deg ned.

 

Kickback i kabel:





En gammel favoritt er kickback i kabel! Har en million velser som jeg ikke har kjrt p evigheter fordi jeg rett og slett har glemt de av. I hvert fall, denne er en soleklar favoritt. Som navnet tilsier skal en "sparke" bak.  Dette gjr du i en rolig bevegelse fr du skviser rumpa skikkelig p toppen. Fantastisk bra velse for rumpen, om du fr kontakt. Jeg bruker kjre denne fra benk men en kan ogs gjre den stende.

 

Hper dette var interessant lese, og sleng gjerne inn en kommentar om du lurer p noe. Hadebra fininger ♥

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer
 

Mandag, ny uke nye muligheter og nytt treningsprogram

  • 04.07.2016 kl. 12:22

Denne mandags morgen startet med en god posjon havregrt, som den alltid gjr. Dette er et must for meg og jeg tror jeg har spist havregrt til frokost i kanskje 3 r? Gruer meg ihvertfall til den dagen jeg m kutte det ut med tanke p diett. Dagen fr trening i dag kan egentlig oppsumeres med tre ord, avslappning, frokost og sist men ikke minst egenpleie. Jeg er s altfor drlig til disponere tid til pleie meg selv, ta vare p meg selv. Blir mye stress med jobb og slikt s da kan det andre bli litt bortprioritert og glemt. S n sitter jeg her med nynappede yenbryn, barten er vokset og med tannblekingen i og koser meg. Haha.



Her er forresten havregrten jeg lagde her om dagen. Er det rart jeg spiser det hver dag?? Dette er ihvertfall havregrt kokt med funlightsaft, litt salt og vann p en seng av protein"saus". Denne har jeg da toppet med eplebiter som er mikroblgeovnent med sukringod + peanuttsmr og litt salt p toppen. HRLIG!

Ellers har jeg laget meg nytt treningsprogram. Hovedfokuset er fortsatt skuldre, rygg og hamstring samt at jeg skal begynne kjre legger. Jeg har ogs valgt fokusere p litt mer styrke dette programmet for variere litt mer. Og dagene gr som flger:

Dag 1: Bein, legger, mage.

Dag 2: Skuldre, rygg.

Dag 3: Biceps, Triceps, Bryst.

Dag 4 :  Bein, legger, mage. (igjen)

Dag 5: Skuldre, Rygg (igjen)

S, imorgen blir det kanskje en post om dagens kt. N skal jeg kjappe meg p trening. Vi ses fininger! ♥

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer

Formsjekk. Hvordan har jeg klart g ned 10 kg?

  • 03.07.2016 kl. 20:23

Jeg synes formen SER bedre og bedre ut til tross for at jeg ikke gr ned noe spessielt p ml og vekt. Er veldig fornyd med hvordan jeg ser ut og med vekten min akkurat n s det er her jeg ser for meg at denne skalte "of season" formen br vre. Ikke for tung, ikke for tynn men akkurat passelig og slik at musklene synes litt under "fettet"!.



Dette har egentlig vrt en lang reise. Fra da jeg begynnte p diett fram mot vrens konkurranser til n. Jeg veide faktisk 10kg mer enn det jeg gjr n (i fett)! Jeg syns det er helt sykt tenke p at jeg spiste p meg 15kg p bare 1 mnd etter konkurranse, men med tanke p alt jeg spiste er ikke det s rart. Jeg klarte ikke kontrollere meg med hva jeg spiste og gikk var konstant sulten  24/7 selv om jeg nettopp hadde spist. Neste gang vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjre og ikke. Da blir det reversed dietting ALL THE WAY! For litt over 70kg skal jeg aldri veie igjen.

S hvordan har jeg gjort dette da? Det er faktisk ren og skjr viljestyrke vil jeg pst. Ting tar tid, og en er ndt til ha litt viljestyrke og ikke gi etter hvor HVER gang man fr lyst p noe. Du m selvflgelig ha en god plan ogs. Selv om jeg har gtt p diett store deler av tiden har jeg fortsatt spist MYE mat (kanskje mer enn flere av vennene mine) og til tross for dette har jeg gtt ned. Det handler om spise mye mat og RETT mat. S en slipper sulte seg som mange kanskje tror man m gjre.

Her er formen som den var for 10kg siden. Jeg ble kalt stappet plse og litt snn diverse.



Her er formbilder fra i dag. Det har skjedd en god del ting siden bilde oven for ja!



Gleder meg utrolig mye til konkurranse n og har det i tankene hver dag. Sprang intervaller p mllen her om dagen og da nr jeg hadde lyst til gi meg s jeg for meg meg i den nye bikinien min (dere har kanskje ikke sett den enda?) og med gullet i handa. Fikk frysninger ned gjennom ryggen og fullfrte intervallene.

Nr det er snakk om intervaller s skal jeg faktisk p trening n og ha arm og magedag samt intervaller! Hadefint dere! ♥

 

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer

 

Etter et halvt r!

  • 02.07.2016 kl. 00:47

(sponset)

Endelig var ei lang og slitsom jobbuke over og jeg har FRIHELG for frste gang p leeeenge. Dette skal nytes! Lade batteriene og slappe av + kjre cardio og ha siste lavdagen. Har ikke gtt sinnsykt bra de siste mlingene til tross for at jeg flger planen 100%. Har gtt fra mtte g ned 0,4 kg i uken til mtte g ned 0,6kg i uken for n formen om 14 uker.. Men jeg gir ikke opp for det! Hvis en skulle gitt seg hver gang en mtte motgang hadde man jo ikke kommet seg noen veier. Blir spennende se ved neste mling om det har skjedd noe! PS: Blir p sndag ;)

S kom bestbuddien og treningspartner nr.1 hjem igr!! Etter et halvt r mtes vi igjen (sist var vell til jul eller noe slikt). Har jo hatt planer om reise p besk men har hatt s mye jobb at tiden ikke har strukket til. S da vi dro trente i dag var det virkelig godt f se godgutten (ler) igjen.

Hadde ei relativt bra kt p skuldre og rygg, men ble ikke tatt noe bildebevis siden det var stappfult p treningssenteret (det er som regel litt kleint ta bilder da). Vi tok derrimot noen fredagsflexbilder og litt selfies istedenfor.

Tightsen finner dere forresten HER! p 25%.
Fitnesskost har 25% p alle treningsklr for tiden. Greit for deg som kanskje har planer om fornye litt i treningsgarderoben sin!











Hadebra fininger♥

 

#Fitness #Bodyfitness #Bestevenn #Trening #Helse #Treningsblogg #Fit #Aktiv #Sunn #Treningforjenter #Kropp #Sponset #Muskler #Diett #Konkurranse #kkarolinep #Fitnesskost #ICANIWILL #Tattoos #Tattoveringer

Karoline Pettersen

Happy og glad jente som stiller i fitness i ny og ne. Her kommer jeg til skrive om alt som opptar meg. Frst og fremst fitness, men ogs andre ting. Stay tuned. Meritter: 1. Plass Loaded Cup Danmark 2. Plass Sandefjord Open 4. Sterkeste dame i nordnorge

Bloggdesign

Sk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no